Compartir moments amb la família a l’escola.

Un dels pilars dels nostre projecte és la implicació de la família en la vida quotidiana de l’escola.
S’estableixen així lligams de confiança, treball en xarxa que beneficia el benestar de l’infant en el seu dia a dia.
De manera espontània a vegades es donen situacions que reforcen aquests vincles i es donen experiències compartides.
L’ Alea, la mare del Bernat de l’ estança del Pi, es va oferir per venir a explicar uns contes. El grup d’infants va poder gaudir d’aquesta proposta, així com les educadores. Es va dur a terme en el jardí dels pins, a l’aire lliure.
El recurs del conte motiva i emociona, desperta la imaginació de la persona que l’escolta atentament com si l’estigués vivint ella mateixa.
L’emoció de qui ho explica traspassa a la resta de persones i es desvetlla la màgia on totes i tots podem seguir imaginant.