Trobades de familiarització

Quan ja fa uns dies que els infants i les seves famílies venen a l’escola fem les trobades de familarització, en que famílies i educadores intercanviem impressions sobre el procés que vivim aquestes primeres setmanes de curs. Les trobades les fem amb el grup de famílies de cada estança.

Aquest curs han estat trobades en petit grup (respectant el nombre de persones que es poden reunir en la situació actual), on les famílies vau poder expressar com creieu que estan vivint els vostres fills i filles la seva estada a l’escola i com ho esteu vivint vosaltres. A la vegada, les mestres us han explicat l’evolució del grup a cada estança.

Pensem que aquestes trobades són importants per esvair dubtes i neguits, a la vegada que pot fer palesa la diversitat en els processos d’adaptació que duen a terme els infants i en l’acompanyament corresponent que fem des de l’escola a totes aquestes emocions que poden anar sorgint.

Esperem que fos del tot profitosa i que la gaudíssiu tant com nosaltres.

Fill in your details below or click an icon to log in:

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Google. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )